Blogarchívum

2010. júl. 4.

TK/TK103 orrvérzésig

Közel az új szállásunkhoz találtam egy még aktiválatlan, de kocsival megközelíthető hegyet. Olyasmi volt, mint a HHH: sok antenna, lezárt területek. Viszont a sziget legkeskenyebb részén volt, így mindkét part szépen látszott. Sőt, még Bastia, a kikötőjébel is felismerhető volt.








A zárt terület miatt ismét segítséget kértem.
HA5OT Ottóval több sms-t is váltottunk, majd alkalmaztam a 25m-es szabályt, a sota csúcs ugyanis a kerítésen belülre esik.












Abban maradtam magammal, hogy mivel semmi túra nincs a dologban, legalább sokat rádiózom.
30m-en akkora volt az érdeklődés, hogy az első CQ után gyakorlatilag másfél órán keresztül, folyamatosan jöttek az állomások. Valószínűleg az igen zajos 40m-ről jöhettek át, mert a sok ismeretlen hívójel mellett a 30m-re -tapasztalatom szerint- ritkán megfigyelhető erőszakos nyomulást is kénytelen voltam megtapasztalni. Ennek eredményeként sajnos leadtam életem első 100 riportját is...

Végül a következő sávokon sikerült eredménnyel QSO-zni: 40m, 30m, 17m, 15m, 10m

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése